Followers

Monday, 19 November 2012

Kek Pop

 
 
Suka tengok Cake Pop nie...comel je buatnye senang tapi bab nak mencelop cekelat tu yg remeh sikit.
Mencomotkan dapur & tuannye hee... heee....


Kalu tersilap buat harus kek pop tergelunsur turun dari batang loli pop sebab berat.
 

Yang nie dah dibalut comel-comel senang nak simpannye..cantik pon cantik..Anak Nik Si Kinting punya le suka..sekali hadap je ilang 3 ketol..
Pandai-pandai lak tu dia menyelinap buka peti ais ambil sendiri sedar-sedar dah comot mulut dia..

 

Friday, 2 November 2012

Gubahan Coklat & Bakul Gula-gula

 
 
  
 Gubahan coklat ni untuk projek sekolah anak Nik yang sulung darjah 6. Katanye kelas dia buat pertandingan. Minggu lepas projek Sajian Bistari x sempat nak snap gambar dah terlalu kepenatan membuat cupcake, Fruit Ciz Puff & Popcake.

 
Asal boleh je gubah benda nie..guna barang mana yang ada dlm kotak barang2 hantaran.

 
Ni bakul nak letak gula-gula. Suka sangat ngan bakul nie sebab bakul tengah tu boleh goyang-goyang macam buaian  (^,^)
 
 
Pandangan dari atas.

Majalah Aroma


Muka depan Majalah Aroma MEI
 
 
 
Syukur sangat-sangat sampai tak terkata kegembiraannye. Rasa sungguh bangga dan sangat bertuah dipilih masuk dalam Majalah Aroma pada bulan Mei 2012.
Terima Kasih pada editor Majalah Aroma iaitu Kak Siti Dimiati Awe' yang banyak membantu. Kak Siti seorang yang sangat-sangat peramah & seorang yang sentiasa sibuk dengan tugasnye.
 

Tahniah juga kepada Kak Reen Khan juga terpilih sama2 dalam Majalah Aroma bulan Mei.

 
Tahniah juga pada Kak Iena  (^,^)